divendres, 27 de febrer del 2015

El Tastet del Reng


Permeteu-me dedicar la segona entrada al blog un restaurant on sempre m’han tractat de forma excepcional. Es tracta d’un restaurant situat a Balaguer, estic parlant del Tastet del Reng.



Lloc on tenen molta cura en el tema de la celiaquia. Pels que no coneixeu aquest món, la contaminació creuada és un gran problema per tots nosaltres. Doncs em d'utilitzar utensilis culinaris totalment nets, no es pot cuinar en un mateix forn una cosa que porti gluten i una sense, per tant, s'ha de vigilar de forma extrema. Cosa difícil en el món de la restauració.
En aquest restaurant ofereixen pasta per celíacs amb diferents salses, a més intenten adaptar molts dels plats de la seva carta. L’últim cop que vaig anar-hi va ser el passat diumenge 22 de febrer.
En el menú hi havia pà de vidre amb samfaina i anxoves, en el meu cas em varen fer unes torrades sense gluten amb samfaina. M’encanta com cuiden tots els detalls, en la foto posterior es pot observar aquest plat, per cert! Estava per llepar-se’n els dits!!


De segon un entrecot a la brasa amb carxofa i patata, també boníssim!


I de postre vaig escollir la panacota amb salsa de maduixes, postre fet per ells i realment exquisit! Normalment aquest flam de nata acostuma a ser molt dolç però en aquest cas estava just al punt! També disposaven de gelat de vainilla amb nous Pecan sense gluten, el qual també era deliciós (vaig robar-ne un parell de cullerades jeje)



Un altre cop vaig menjar espaguetis a la carbonara i la veritat que eren Boníssims!!

En l’enllaç següent podeu trobar el seu facebook:

Facebook el Tastet del Reng

En el web tenen publicada la seva carta on detallen la disponibilitat de pasta per a celíacs:


Finalment, adjunto la seva ubicació:

Ubicació Tastet del Reng

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada